Albert Orriols i Carles Llinàs pugen al podi d’un multitudinari Ral·li Empordà

Albert Orriols maig 2015Gran actuació dels pilots de l’Escuderia Osona a la 30a edició del Ral·li Empordà, puntuable per a la Copa d’Asfalt del Campionat de Catalunya. Albert Orriols i Lluís Pujolar (Porsche 911 GT3) es van classificar en segona posició i el tercer esglaó del podi el van ocupar Carles Llinàs i Kiko Torra (Mitsubishi EVO IX), que tornaven a la competició de manera esporàdica (foto d’Albert Orriols / autor: Josep Altarriba).

El guanyador del ral·li va ser el tàndem osonenc Josep M. Membrado-Jordi Vilamala (Ford Fiesta R5), que va aconseguir el segon triomf de la temporada sobre asfalt. En aquesta ocasió, el campió català de l’especialitat va ser el més ràpid en totes els trams.

Les posicions dels tres primers classificats es va mantenir en tots els trams, llevat del primer on Llinàs va superar Orriols. Orriols va tancar el ral·li a 32,6 segons de Membrado, i Llinàs a 44. 

El Ral·li Empordà, que va comptar amb una alta participació, va tenir una elevada presència de l’Escuderia Osona: en 28è lloc, es va classificar el BMW 325 de Carlos Garcia i Xavier Serra, a 6’10 dels vencedors; Cèsar Lafon-Ricard Aulet van signar el 37è lloc, també amb un BMW 325; i Sergio Bajo-Xavier Tort, el 52è.

– Classificació general

Ramon Cornet manté el liderat del Volant RACC

El Ral·li Empordà també era puntuable pel Volant RACC. La tercera prova de la temporada, la primera sobre asfalt, se la va emportar Pau Frigola, que suma la segona victòria consecutiva i ajusta una mica més la classificació del campionat.

Ramon Cornet, amb Dani Noguer com a copilot, va quedar quart, a 34,7 segons del vencedor. Tot i el resultat, el pilot de l’Escuderia Osona manté el liderat del campionat, ara només amb dos punts de marge sobre Marcel Besolí.

– Més informació i classificacions del Volant RACC

FacebookTwitterGoogle+Compartir
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Els comentaris estan tancats.